[TYPO3-UG CZ] Re: Lokalizovaný obsah strany se zobrazí ve frontendu 2x

Vlastislav Slíž vsliz at seznam.cz
Fri Jan 22 08:23:30 CET 2010

Ahoj.
Nějakou dobu už s Typem dělám, vlastně od roku 2006, kdy jsem na něm
postavil první web, ale pořád je se co učit.
Díky za návod, nikde jsem v dokumentaci nenašel podmínku, že L musí být
shodno se sys_language_uid.
Každopádně to nefunguje ani tak, pořád to tam je dvakrát, viz:
http://cms.pandemia.cz/?&L=1
Tak tady je typoscript http://cms.pandemia.cz/private/setup.txt , možná z
toho něco vyčteš, ale já, jak do toho čučím, jsem z toho už jelen.
Díky za tvůj čas a kohokoli, kdo pomůže.
Vlasta

"Tomas Mrozek" <mail at cascaval.com> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1.1264093973.11152.typo3-cz at lists.typo3.org...