[TYPO3-UG CZ] Problem s cestinou

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Tue Jan 19 10:36:55 CET 2010

> Radky, ktere jsi mi poslal v localconfu mame.

Ujisti se, ze tam jsou definovany jen jednou, respektive, ze nejsou
nekde nize definovany na neco jineho.

Pokud ano a "MySQL connection collation" v phpMyAdminu mas nastaveno na
utf-8, pak jsou data "spatne" kodovana v databazi. V takovem pripade bys
naopak NEMEL mit nastaveno $TYPO3_CONF_VARS['SYS']['setDBinit']. Lepsi
reseni by ale bylo nechat toto nastaveni a prekodovat data v databazi.
Zkus udelat dump nejakych dat (staci jeden radek z tt_content) do
souboru s kodovanim utf-8 a podivej se, jestli v nem jsou znaky spravne
kodovane. Podle me nebudou, takze zkus ten soubor nekam ulozit a posli
odkaz.

Jakou verzi TYPO3 pouzivas?

Tomas Mrozek