[TYPO3-UG CZ] Problem s cestinou

Petr Šimek petr.simek.eu at gmail.com
Tue Jan 19 10:14:24 CET 2010

V tomto okamziku databaze v poradku neni. V PHPMyadminu jsou videt paznaky.

Nicmene je ve stavu, ve kterem byla 2 mesice a vse v poradku jelo.

Ve chvilich, kdy to jelo spatne se spatne kodovani projevovalo jak v
backendu tak frontendu. Bohuzel se s tim hrozne spatne pracuje, od dnesniho
rana to zase funguje v poradku. Nevim zda s tim muze mit souvislost ranni
restart serveru. Kdyz to treba blblo vcera, tak jsem zkousel restarty
serveru, mazani cache a nic nezabiralo.

Radky, ktere jsi mi poslal v localconfu mame.

Mne uz dochazi predstavivost. Chova se to natolik nahodne, ze to vypada,
jestli to neinterferuje s jinymi projekty, ktere mame na serveru. Treba, ze
dotaz v jednom projektu nastavi locales na cestinu a typo si to zpet v ramci
jednoho vlakna apache neprehodi zpet na utf8. Ale toto si ted vymyslim,
nejsem admin, nerozumim tomu.

Nicmene dekuju moc za pomoc. Pokud Te jeste neco napadne, dej prosim vedet.

Petr Simek