[TYPO3-ug-cz] Navigo CMS vs. GPL

Martin Kokes martin at typo3-hosting.com
Mon Jan 28 23:31:33 CET 2008

"Tomas Mrozek" <mail at cascaval.com> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1.1201552086.9721.typo3-cz at lists.netfielders.de...

>No zjevně to pro tebe novinka je, když si myslíš, že pro odstranění jednoho
>komentáře z výstupního HTML kódu musíš sahat do class.tslib_pagegen.php.

Ovšem že je to pro mě novinka. Rád tě při tom nechám, pokud se budeš cítit v
pohodě. Je fakt, že TYPO3 jsem poznal relativně nedávno. ;o)

Nicméně abychom neodbočovali od tématu: nic to nemění na tom, že zůstává
hlavní otázkou, proč ta firma dělá to, co jiné IT firmy z celého světa,
které implementují TYPO3 do rozsáhlých mezinárodních webů, nedělají...

Martin Kokeš