[TYPO3-ug-cz] Ustavujici schuze CZ TUG

Martin Kokes martin at typo3-hosting.com
Mon Jan 28 18:53:46 CET 2008

"Jan Bednarik" <info at bednarik.org> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1.1201457402.508.typo3-cz at lists.netfielders.de...
> Si delam srandu ;)
>
> Kolik lidi je tu z Prahy? Nebo aspon teda naplavky (jako ja). Co dat nekde
> nejaky sraz, kde bysme se poznali a probrali novinky ohledne Typo3?
>
> Ocekavam navrhy na termin a misto (ja tu moc dobrych a klidych hospod
> jeste neznam)
>
> --
> Jan Bednarik
> www.bednarik.org - web about Typo3 in czech

Jasně, proč by ne. Napadá mě třeba mafiánský "Lucky Luciano" v Nuslích na
náměstí Generála Kutlvašra, ve sklepě jsou větší stoly a méně lidí. Dál
třeba Sonno di Forno na Vysočanské, vzadu salónek, kde je klid. Persona v
Jeseniově.

Dobrá tradiční putyka je na Vinohradech - Pod Smetankou v Mánesově, kousek
od Můstku. Nebo U Pecků na Vysočanské, případně U Zikmundů - Selský sklep.

Je mi to jedno.
---
Martin Kokeš
TYPO3-hosting.com