[TYPO3-ug-cz] Kategorie >> clanky jako soucast breadcrumb menu

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Thu Aug 21 13:51:06 CEST 2008

Dobry den vsem.

K generovani vodorovneho drobeckoveho menu (breadcrumbs) pouzivam:

##drobeckova navigace
      BREADCRUMB = COA
      BREADCRUMB.1 = HMENU
      BREADCRUMB.1 {
        special = rootline
        special.range = 1|-1
        1 = TMENU
        1.noBlur = 1
        1.wrap = <div id="drobecky">Navigace:&nbsp; | </div>
        1.target = _self
        1.NO {
               linkWrap= |
               allWrap = |*||&nbsp;&raquo;&nbsp;|*| |*|
               ATagBeforeWrap = 1
               ATagTitle.field = description // title
              }
             }

Ovsem nezobrazuji se mi v nem temata a nadpisy clanku v tt_news, po zobrazeni clanku menu cele zmizi.
Vygooglil jsem, ze by se mel pouzi zapis:

    BREADCRUMB.2 = RECORDS
    BREADCRUMB.2 {
       dontCheckPid = 1
       tables = tt_news
       source.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news
       conf.tt_news = TEXT
       conf.tt_news.field = title
       conf.tt_news.required = 1
       }

Pokud ho ovsem pouziji, zmizi mi drobeckove menu a namisto nej mam pouze titulek clanku.
Nevedel by nekdo, kde mam chybu v TS? Zkousel jsem snad 50 navodu a kombinaci a nepodarilo se.
V manualu k tt_news se o tom nepise.

Predem diky za pripadnou odpoved.

--
S pozdravem