[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

Vlastislav Sliz vlasta at sliz.cz
Wed Aug 20 06:44:46 CEST 2008

"Jan Bednarik" <info at bednarik.org> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1.1219181302.5919.typo3-cz at lists.netfielders.de...
> Cau,

> neni, muzes je dat kam chces a pri nastaveni zobrazeni LISTu vyberes bud
> vsechny stranky kde je mas, nebo vyberes koren a das hloubku na
> "nekonecno", tak se ti do seznamu dostanou vsechny stranky.
>
> --
> Jan Bednarik
> www.bednarik.org - web about Typo3 in czech

Diky, predpokladal jsem to, ale radsi jsem si to overil, prece jen jsem s
Typo3 zacal teprve koncem.

Jeste resim problem, se kterym by mi mozna take mohl pomoci.

Pokud v nastaveni rozsireni tt_news (v extension manageru) zaskrtnu, ted
presne nevim, user use general storage folder, nezobrazuji se mi kategorie v
tt_news. A to i pres to, ze mam kategorie umistene v systemove slozce a tu
mam v rootu webu zvolenu jako obecne uloziste zaznamu.

Nevedel by nekdo?

Dekuji a preji hezky den.

Vlasta Sliz
Mesto Ostrov