[TYPO3-german] EXT news listing & single auf einer Seite

Kay Strobach typo3 at kay-strobach.de
Thu Nov 8 09:47:48 CET 2012

Hi Sandra,

ja nimm den if viewHelper, da kannst du die id der news mit dem get
param übertragen :D

Grüße
Kay

--
http://www.kay-strobach.de - Open Source Rocks

TYPO3 .... inspiring people to share!
Get involved: http://typo3.org

Answer was useful - feel free to donate:
  -
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=KPM9NAV73VDF2
  - https://flattr.com/profile/kaystrobach