[TYPO3-german] Einfaches Problem: Horizontales Navi

Peter Kühnlein peter at function2form.net
Mon Jun 25 15:17:07 CEST 2012

Hallo auch Peter :)

das ist doch in etwa meine zweite Lösung... ob man nun div#navigation li
(macht eigentlich div#navigation Sinn? # referiert ja auf eine id...)
nimmt oder ul.navi li ...

Schöne Grüße,
Peter

--

http://function2form.net
http://peter-kuehnlein.net

"To face an event and solve it lightly is difficult if you are not resolved beforehand, and there will always be uncertainty in hitting your mark."
(Hagakure)