[TYPO3-german] Datenbankfeld pages:media zu klein - was nun?

Kay Strobach typo3 at kay-strobach.de
Thu Jun 14 20:08:41 CEST 2012

Hi.

mach eine extension mit einer neuen tables.sql und gut ist ;)

Grüße
Kay

--
http://www.kay-strobach.de - Open Source Rocks

TYPO3 .... inspiring people to share!
Get involved: http://typo3.org

Answer was useful - feel free to donate:
  -
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=KPM9NAV73VDF2
  - https://flattr.com/profile/kaystrobach