[TYPO3-german] ldap funktioniert nicht mehr auf neuem Server

Barbara Johansen barbara at hum.aau.dk
Fri Jan 21 13:09:38 CET 2011

Fehler gefunden:
Der server war so neu, wir hatten vergessen php-ldap zu installieren
:-)

--

med venlig hilsen
Barbara

Barbara B. Johansen
IT-supporter, HUM-IKT
Aalborg Universitet
Kroghstraede 3
DK 9220 Aalborg
tel.: 9940 9200

www.ikt.hum.aau.dk

HUSK:
Du skal aldrig oplyse dit kodeord til nogen som helst og altså heller
ikke til en it-supporter, en kollega, en chef - dit kodeord er som
pinkoden til dit dankort - det skal kun være dit. Aalborg Universitet
vil aldrig bede dig om at oplyse dit kodeord.