[TYPO3-UG Italy] TemplaVoila "Couldn't find a Data Structure set for table/row"

Mauro Lorenzutti mauro.lorenzutti at webformat.com
Fri Oct 11 14:44:39 CEST 2013

Ciao Elena,

hai settato la "general records storage page" nella tua nuova root?

Mauro Lorenzutti

CTO / Software Architect
mauro.lorenzutti at webformat.com
Tel.   +39-0427-926.389

WEBFORMAT srl -- www.webformat.com
Via Mecenate, 76 - 20138 MILANO
Corte Europa, 12 - 33097 SPILIMBERGO (PN)

*** TYPO3 Certified Integrator *** - *** Magento Certified Developer ***