[TYPO3-UG Italy] Indexed search per tt_products (e tt_news)

Marco Antonioli antonioli at gammsystem.com
Wed May 23 15:54:01 CEST 2007

ciao a tutti

scusate una precisazione:
sul manuale di Indexed Search, pagina 23 viene riportato questo (caso di
mancata indicizzazione):

"
If there is no phash-rows found for a page this can mean three things:
1. Either the page is not cached. In this case both the tt_products and
tt_news plugins apparently disables the caching
of the page thereby disabling any indexing of the pages. Searching in
news and products must be done with a
searching function looking up directly in the news and products tables.
"

Ho controllato TT_PRODUCT e nel Typoscript Object Browser mi da come
tipo USER e non USER_INT.

Quindi tt_prod di base dovrebbe fare caching ma di fatto non lo fa...

Di fatto non capisco quindi come gli elementi di tt_prod e tt_news
possano essere indicizzati da indexed search.

grazie in anticipo
ciao Marco