[TYPO3-UG Denmark] Accordoen menu

Christian Jul Jensen julle at typo3.org
Tue Oct 25 10:01:38 CEST 2011

On 24. okt. 24. okt. 22.01, Karsten P wrote:
> Jeg har brug for at få menulinket til at være href="#"
> i stedet for feks href="index.php?id=4"
> hvordan gør jeg lige det, syntes ikke jeg kan finde det nogle steder??

Er enig med Søren i at det ikke er oprimalt at bruge et tomt anchor (#).

Prøv at kigge efter den property der hedder doNotLinkIt, som helt
fjerner linket. Du skal så selvfølgelig have din menu trigger på et
andet element end A.

Hvis du virkelig insisterer på at overskrive linket, skal du nok have
fat i itemArrayProcFunc på selve MENU-objektet.

--
Christian Jul Jensen
julle at typo3.org

Member of the TYPO3 Association Steering Committee