[TYPO3-UG Denmark] Kom i gang med TYPO3

Morten Kjems mortenkjems at gmail.com
Mon May 28 17:32:28 CEST 2007

Hej Ole.

Jeg begyndte at arbejde med Typo3 i december og holdt så pause på to
måneder til 1. marts. Jeg begyndte med at at sætte en side op med
færdige templates for at lære backenden lidt at kende, siden har jeg
lavet mine egne html templates og implementeret dem med Templa Voila.

Nu efter ca. 4 måneders nogenlunde stabilt arbejde er jeg ved at være
klar til at udgive min første side. Oven i købet på to sprog, med to
domæner og meget dynamik.

Det kan altså godt lade sig gøre. Min baggrund for at gå i gang var
selvlært html og css.

Jeg har skrevet en guide til installation, som du måske kan bruge.

Tjek den her: http://typo3guide.com/index.php?id=3

/Morten