[TYPO3-UG Denmark] Nyhedsbrevs tilmelding

Sylvester Nielsen sn at cbox.dk
Sat May 26 22:56:29 CEST 2007

Hej liste,

Jeg har kæmpet med at få tilmelding til nyhedsbrev til at fungerer hele
dagen og har stadigt ikke fundet lønsingen.

Jeg benytter direct_mail og direct_mail_subscription til formålet. Jeg er
åben over for ideer til andre extensions hvis der er noget som er bedre. =)

Anyway. Jeg har tilrettet constants og smidt mit plugin på en side.

Den viser fint mine kategorier. Når jeg trykker på subscribe kommer den frem
med du er nu tilmeldt osv. Men markeren til emailen bliver ikke erstattet
med email adressen.

Jeg får aldrig en email med bekræftelse som jeg burde, og der bliver ikke
sat noget ind i databasen.

Jeg prøvede at debugge lidt, og kan se at $conf variablen i save ikke
indeholder nogen rec->uid som den burde.

Hvad kan jeg have gjort forkert, eller hvad mangler jeg for at få det til at
fungerer?

Venlig hilsen

Sylvester Nielsen