[TYPO3-UG Denmark] advCalendar

Mads Brunn mads at typoconsult.dk
Wed May 23 10:35:16 CEST 2007

Det er en meget gammel svend du der har fået fingre i. Det var mig som i
sin tid startede med at kode denne extension og senere gav den videre
til en anden udvikler fordi jeg var ophængt med andre opgaver. Det var
helt tilbage i 2003.

Jeg er senere stødt på den ved forskellige lejligheder og jeg må sige at
jeg normalt anbefaler folk at holde sig fra den. Koden er umådeligt
rodet og ikke særlig godt integreret med TYPO3 (det var min allerførste
extension).

Jeg vil derfor anbefale dig at finde en anden og lidt mere uptodate
extension. "cal" ser f.eks. meget lovende ud.

Mvh

Mads Brunn