[TYPO3-UG Denmark] Kom i gang med TYPO3

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Mon May 21 21:37:26 CEST 2007

Jeg er kun nogen måneder henne i typo3 verdenen og er startet stort set helt
fra bunden. Bygge en side op fra scratch er næppe noget man skal gøre som
nybegynder, så det jeg har gjort er at have fundet en færdig template og ud
fra den kan man så tilrette en masse.

Det er den letteste måde at komme igang tror jeg, da jeg ikke har i sinde at
læse mig igennem den meget langhårede dokumentation. Mange af tingene kommer
så løbende når man løber ind i et problem.