[TYPO3-UG Denmark] æ,ø,å i locallang

Atte André Jensen atte.jensen at gmail.com
Wed May 16 09:59:21 CEST 2007

Brian Bendtsen wrote:

> Jeg havde samme problem på et tidspunkt, jeg blev bedt om at installere
> modulet lfeditor som bruges til at håndtere sprogfiler i backend.
>
> Herefter har jeg ikke haft problemer med æ, ø og å.

Hmmm. Jeg vil gerne have kontrol over hvad der foregår, afhænge mindst
muligt af andre extensions og forstå/lære hvad der foregår. Desuden
sidder jeg jo i forvejen og udvikler i php, så jeg vil helst holde det
her = php?

Med mindre jeg fuldstændig har misforstået hvad du mener, håber jeg på
at kunne løse problemet på en mere direkte måde. Det er vel ikke
unormalt at ville skrive danske karakterer i locallang.xml, så der må
være en simpel ting jeg har overset eller gjort forkert :-)

--
peace, love & harmony
Atte

http://atte.dk       | http://myspace.com/attejensen