[TYPO3-UG Denmark] Udvikler/programmør ansættes

Sune Vestergaard (TypoConsult A/S) sune at typoconsult.dk
Sat May 12 14:03:56 CEST 2007

>PS: Jeg tror også stadig det gælder Typoconsult! (så det er 3 vi skal
>bruge)

Ja tak :-) Det lykkedes os kun at få én af de to vi søgte her da vi havde en
runde for halvanden måned siden.
Faktisk har vi 3 åbne stillinger som vi arbejder i det stille på at få
besat. Så da emnet nu er åbnet - så vil jeg da gøre lidt reklame
Vi søger:
1: En teoretisk dygtig funderet programmør - gerne med lidt TYPO3 erfaring
"om muligt".
2: En systemadministrator der enten er sysadmin ekspert i Linux/Unix eller
Windows miljøer. Den rette person vil på sigt kunne få ansvarret for den
daglige drift og vedligeholdelse af koncernens samlede serverdrift - der
omfatter mere end 80 servere på 3 lokationer.
3: Konsulent/projektleder der kan være daglig sparringspartner og rådgiver
for nogen af vores større kunder. Personen skal kunne "begå sig" og "matche"
vores kunder - der typisk er beslutningstagere i en marketingafdeling eller
på direktionsgangen i et mellemstort dansk firma. Du har bred generel viden
om webmediet og f.eks. kommunikation - men ikke nødvendigvis nogen teknisk
indsigt.

Det er kun den første stilling der reelt er slået op endnu - da vi fortsat
arbejder på at rekrutere fra vores netværk på de 2 andre stillinger. Men
evt. interesserede kan rekvirere et jobopslag/stillingsbeskrivelse (send mig
en mail).

MVH
TypoConsult A/S
Sune Vestergaard

"Frits Lyneborg" <frits at bee3.com> skrev i en meddelelse
news:mailman.214411.1178891610.21067.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Det gælder stadig også BEE3, så sig lige til hvis nogen kender 2 ;)

PS: Jeg tror også stadig det gælder Typoconsult! (så det er 3 vi skal
bruge)

Vi må se at få gjort noget ved det her. Polske programmører?

Og god weekend herfra også :)

Mvh
Frits / BEE3