[TYPO3-UG Denmark] Hjælp til plugin

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Tue May 8 19:05:54 CEST 2007

Hej Liste

Jeg vil gerne give mine Front-End brugere mulighed for at foreslå nye sider.
For at gøre det så let som overhovedet muligt for mig, skal de kunne udfylde
titel og sammendrag (forfatter må jeg kunne hente i fe_user tabellen). Når
de sender formularen skal siden gerne oprettes skjult, så jeg kan godkende
den inden den bliver offentliggjort.

Samtidig skal der oprettes et almindeligt text content-element. På denne
skjulte side, som også henter informationer fra formularen, som FE brugeren
udfylder.

De to ting kan jeg sagtens fylde ind i databasen med queries, men jeg ville
jo nødigt arbejde udenom systemet, hvis den har brug for at vide at disse
ting er oprettet. Har jeg ret i at der findes nogle funktioner, jeg skal
bruge når jeg opretter sider og sideindhold? Hvis ja, hvor er de? :-)

Med venlig hilsen

Søren Andersen