[TYPO3-UG Denmark] Calendar base bliver ikke dansk

marianne topping marianne at topit.dk
Mon May 7 13:10:40 CEST 2007

Hej Søren

Tak, det gør det meget lettere at overskue :)

Jeg har dog været alle filer til Calendar base igennem og alt er som det
skal være. På den store månedskalender står ugedagene rigtig nok med danske
tegn, men stadigvæk får jeg l  og s  på den lille månedsoversigt. Al anden
tekst i extensionen er med æøå. Kan det være at den trækker disse
forkortelser andet sted fra?

Venlig hilsen

marianne topping