[TYPO3-UG Denmark] Ingen billeder

Johnny Holm Jorsal Johnny at holm-jorsal.dk
Fri Oct 27 23:09:27 CEST 2006

Øhh jeg er ikke helt sikker på hvad det er du spørger om, men jeg har lejet
et hotel ved Skandihost.dk med en Luxus 500 pakke hvor der er Fantastico på,
som kan lave en TYPO3 installation. de skriver " Alle vores servere kører på
Apache Linux Red Hat " men hvor ser jeg " hvilken billedbehandling benytter
du?, Hvad siger install tool i billedbehandlings tjekket?"

Med venlig hilsen
Johnny Jorsal