[TYPO3-UG Denmark] Manuel installation af extension

[EBA-SCA]Gefion gefion at eba-clan.net
Wed Oct 25 15:21:34 CEST 2006

Hej alle

Som tidligere skrevet har jeg forsøgt at installere tt_products uden held.

Nu har jeg uploadet/ftp alle filerne enkeltvis til
/typo3conf/ext/tt_products – naturligvis i de stier hvor de skal placeres i
henhold til en tidligere posting her i gruppen.

Mit spørgsmål er nu: Hvordan får jeg Extension Manager til at finde
tt_products, så jeg kan installere den ?

Jeg tillader mig at spørge i denne gruppe, da problemet nu ikke er begrænset
til tt_products, men installation af manuelt uploadede extensions i
almindelighed.

På forhånd tak

Claus Sørensen