[TYPO3-UG Denmark] tcdirectmail og link til siden i mail

Preben con3855 at vip.cybercity.dk
Wed Oct 25 00:08:49 CEST 2006

Hej NGs
Sikkert ikke et specifikt tcdirectmail-spørgsmål, men jeg slider med et
lille luxusproblem:

Jeg vil gerne have min mail til at køre med seler og livrem, hvis noget
går galt i de ualmindeligt mange mail- og webmails-klienter der
efterhånden benyttes derude. Ganske enkelt ved et link til siden:

page.10.subparts.help_info = TEXT
page.10.subparts.help_info {
   value = klik her hvis du ikke kan læse denne mail!
   typolink.parameter.data = field:uid
   wrap = |
}

Men det ser lidt træls ud, når linket vises på hjemmesiden også. Er det
muligt kun at vise linket i mailen og ikke på hjemmesiden?

--
preben