[TYPO3-UG Denmark] Smartest måde at have en dynamisk news sektion på?

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Tue Oct 24 20:19:09 CEST 2006

Hej,

Jeg er ved at sætte et Typo3 site op og skal også have et news-modul,
f.eks. ude i venstre side.

Jeg skal ikke have nyheder på alle sider, men de sider som skal hae
nyheder - skal have de samme nyheder på.
For ikke at skulle ligge dette på (f.eks. tt_news plugin) på alle de
sider, jeg vil have det på - er der så en smart måde, hvorpå man
dynamisk og nemt kan ligge nyheder på "en gruppe af sider"?

Jeg har kigget kort på tt_news, men er ikke klar over om den kan gøre
jobbet for mig.
Kunne naturligvis lave noget PHP selv der gør det, men det er jo i så
fald ude af Typo3 admin modul'et, hvilket jeg ikke ville være glad for.

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://freelance4u.dk - CV and references