[TYPO3-UG Denmark] tcdirectmail - sti til php cli og sidetype nyhedsbrev

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Sun Oct 22 17:40:47 CEST 2006

Daniel Schledermann wrote:
> Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
<snip>

> Har du prøvet at afvikle mailer.php?
> Hvis du har rettet stien i selve filen, og er sikker på at php CLI'en
> rent faktisk ligger der, så burde den jo være godt nok, uanset hvad
> backenden ellers siger.

Tak for svar, jeg har ikke haft tid til at se så meget på det endnu, men
det er naturligvis en mulighed.

Jeg prøver at afvikle den og skriver igen, hvis det ikke dutter :)

Tak for input

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://freelance4u.dk - CV and references