[TYPO3-UG Denmark] TYPO3 hacked part 2

Henrik J. Koch henrik at koch-engineering.com
Sun Oct 22 12:35:29 CEST 2006

Hej Casper.

Tak fordi du svarede.

OK .... den var pinlig.  :-|

Da jeg skrev jeg downloadede det hele og søgte igennem dette for denne
streng, skete dette fra  typo3 folderen fra min server. Jeg indrømmer at jeg
selvfølgeligt glemte at kigge på stien ovenover hvor index.php netop ligger
og i denne stod denne hackers tekstreng. Jeg oploadede en ny fil og nu
virker det selvfølgeligt.

Pinlig pinligt !

mvh. Henrik