[TYPO3-UG Denmark] Problem med tt_products

[EBA-SCA]Gefion gefion at eba-clan.net
Sat Oct 21 11:02:05 CEST 2006

Hej alle

Jeg er blevet anbefalet at prøve tt_products til et lille projekt jeg
arbejder med

Selvom jeg er newbie i TYPO3, er det lykkedes mig at installere en del
extensions, undtagen tt_products – den giver mig problemer.

Jeg har downloadet tt_products.2.5.1.t3x fra typo3.org

Jeg går ind i extension manager / import extension

Markerer filen i ”gennemse” og klikker ”Upload extension file”

Det eneste der sker er at jeg får en blank skærm, sammen med min backend
menu
.

Når jeg checker via ftp er der ikke uploadet nogen fil

Er der nogen der har en ide om hvad problemet kan være ?

På forhånd tak

Claus