[TYPO3-UG Denmark] fjerne <!--TYPO3SEARCH_begin--> fra FE

klaus brinch klaus at hafnius.dk
Tue Oct 17 08:07:35 CEST 2006

Hej Søren

Ja det er smart; skulle måske lige have nævnt at disse markers er
begyndt at dukke op i mine plain-text Direct Mails, hvilket ikke er
optimalt. På resten af sitet er det ok.

De er hverken i min Direct Mail TS eller template til. Jeg tænkte at man
måske kunne slå dem fra i den +ext template jeg har til Direct Mail, men
jeg kan ikke finde dokumentation til hvordan det kan gøres.

Har også prøvet at slå søgning fra i sidehovedet på siden men det
hjælper ikke.

/Klaus b