[TYPO3-UG Denmark] Et passende billedgalleri

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sun Oct 15 14:49:21 CEST 2006

Hej Liste

Jeg har før forsøgt at finde et billedgalleri, der passede til mine behov,
og fandt da frem til goof_fotoboek, som jeg udvidede lidt. Nu har det dog
vist sig at fotoboek ikke kan indfri alle forventninger.

Problemet er at den side jeg kører, har mange individuelle undersider, som
skal have deres egne gallerier. Derudover vil jeg gerne have mulighed for at
lave et samlet galleri for hele siden.

Goof_fotoboek vil i dette tilfælde lave 1 galleri for hver underside, fordi
der eksisterer en mappe for hver underside, og det var ikke intensionen.

Det jeg er på udkig efter er et galleri, hvor jeg kan definere nogle
kategorier. Således at alle side-kategorier kan smides i én hovedkategori,
til brug på hovedsiden, mens sidekategorierne kan klare visningen på
undersiderne.

Jeg har overvejet om DAM med tilhørende kategorier kan klare mine behov, men
jeg er i den uheldige situation at jeg har uploadet alle filerne gennem det
normale fil modul, og det har åbenbart irriteret DAM. Er der en måde at få
filerne ordentligt indekseret på, når jeg har brugt det andet modul til at
uploade?

Med venlig hilsen
Søren Andersen