[TYPO3-UG Denmark] Betalingsgateway til tx_commerce

Tonni Aagesen goes.to at dev.null
Thu Oct 12 00:04:11 CEST 2006

Søren Guldbæk Olsen wrote:

> Jeg ville lige høre om der er nogen der har noget erfaring med at integrerer
> en betalingsgateway til den nye tx_commerce?
>
> Vi benytter Quickpay til vores kunder - og vil gerne forsætte med det.
> - Hvis der er nogen der er i gang med at lave en sådan løsning, vil vi gerne
> hjælpe til..

Hvad er jeres tidshorisont? Jeg initieret en dialog med folkene bag
Commerce omkring integration af tx_paymentlib, der er en abstraktion
over onlinebetalinger - et slags meta-api. Hertil kan man så knytte
support for div. gateways (herunder selvfølgelig også quickpay, sagde
hunden).

Hvis I eller andre arbejder med integration af onlinebetalinger, også
ifht. andre extensions end Commerce, vil jeg da gerne opfordre til at
man kigger på tx_paymentlib. Da jeg er er maintainer af paymentLib, vil
jeg naturligvis gerne hjælpe til i det omfang, det er muligt.

Smid blot en mail til t3dev at support.pil.dk

--
Regards / Mvh
Tonni Aagesen