[TYPO3-UG Denmark] Newbie-kursus?

Troels Kjær Rasmussen troels at linkfactory.dk
Wed Oct 11 12:04:33 CEST 2006

Ja, selvom reklame ikke er comme il faut på listen, vil jeg alligevel
lige henvise til vores kurser: http://www.linkfactory.dk/typo3-kurser/
når nu der bliver spurgt direkte til det og vi pt er de eneste der, mig
bekendt, har egenudviklede kurser i TYPO3 på programmet.
Samtidig vil jeg dog ligeledes henlede opmærksomheden på Typo3
usergroups i både Aarhus og København som mere eller mindre løbende (!)
holder møder hvor introduktion til newbies mv ofte har været programmet
eller de såkaldte "legestue" arrangementer hvor man kan møde op og
tilbringe det meste af en lørdag eller søndag formiddag på at få hjælp
til at komme igang eller bare videre med TYPO3 - og disse arrangementer
er naturligvis gratis.

mvh Troels Kjær RAsmussen, Linkfactory.