[TYPO3-UG Denmark] TCDirect mail - erstat ###name###

Daniel Schledermann daniel at typoconsult.dk
Wed Oct 11 10:16:31 CEST 2006

Brian Bendtsen wrote:

> Hej Daniel
>
> Jeg har lige opdateret til 1.1.3 for at se om det kunne hjælp, men det
> gør ingen forskel

Ok..   Jeg har lige prøvet på min installation, og der virker det fint nok.

Prøv evt. at installere tcdmailpreview, så kan du hurtigere teste det.

Så er der også stor forskel på om feltet bliver substibueret med en tom
streng, eller om markeren slet ikke bliver rørt. Hvilken variant er du
ramt at?

/Daniel