[TYPO3-UG Denmark] TCDirect mail - erstat ###name###

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Oct 10 13:52:39 CEST 2006

Hej Brian. som der står i manualen, så kommer det an på hvilke felter der
findes i din modtager tabel.

###name### fungerer fint hos mig med tt_address tabellen.

Men hvis "name" feltet ikke findes i din modtager tabel (eller ikke bliver
udfyldt) så virker det self. ikke ;)

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1160477824.17304.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...