[TYPO3-UG Denmark] Teplavoila og billeder til højre/venstre for teksten

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Sat Oct 7 18:29:13 CEST 2006

Hej,

Jeg har leget med at sætte et Typo3 site op vha. Templavoila.

På nogle af siderne, har jeg billeder over, under eller ved siden af en
tekst.
Ind i mellem går det godt, andre gange går det ikke godt.

Denne side: http://lojmann.dk/referencer.html virker det perfekt på, men
denne side, går det kun godt hvis jeg kalder den med ID:
http://lojmann.dk/index.php?id=32 og ikke sådan her (URL lavet med mod
rewrite og RealURL extension):
http://lojmann.dk/motorcykler/mine-motorcykler.html

Er det en bug i TemplaVoila eller den FF på Mac jeg sidder på? Tvivler
på det er RealURL ext. som kan fucke noget op (ej heller
SourceOptimization ext., gør nemlig det samme når den er slået fra).
Min Firefox/Safair/Opera på mac er det heller ikke, for det ser ud på
samme måde, når man ser det på en windows maskine...

Er der mon en work arround/fix jeg ikke kender til?
Det er Typo3 4.0.1 samt TemplaVoila 0.4.0 jeg anvender til dette
test-site...

/Thomas