[TYPO3-UG Denmark] Digital signatur

Allan Vestergaard usenet at avz.dk
Sun Oct 1 21:39:59 CEST 2006

Den digitale signatur er gratis at bruge for borgerne, uanset om de selv
bruger signaturen, eller om de forlanger en digital signatur for at kunne
logge ind på deres hjemmesider.
Fra: http://www.computerworld.dk/art/35725?a=block&i=22

Jeg læste ovenstående og blev lidt nysgerrig.

Er der nogen som har fået typo3 til at fungere med digital signatur, og er
der nogen som syntes det kunne være spændende at lave en ekstension, så
almindelig dødelige kan implementere den på hjemmesiden?

Jeg har nu ikke fundet dokumentation for den gratis anvendelse på private
hjemmesider hos TDC, så det kan være det er computerworld der har lavet en
fejl. Det er de vel næsten kendt for.