[TYPO3-UG Turkey] Türkiye'de Typo3 geliştiricisi var mı?

Peter Murray peter at vista-interactive.com
Wed Jul 24 10:43:19 CEST 2013

Merhaba

Vista Interactive Türkiyen'in ilk ve en deneyimli TYPO3 ajansıdır.

1998'den beri Vista Interactive Türkiye'de ve dünya çapında şirket ve
kuruluşların için interaktif web sitesi ve internet pazarlama
çözümleri sağlamıştır. Tüm dijital ve yazılı tasarım, web programlama,
içerik yönetimi, barındırma, sosyal medya ve internet pazarlama
hizmetler verebiliriz.

Yeni Zelandalı, Alman, Türk ve Irlandalı ortaklarız. İngilizce,
Almanca ve Türkçe anadilliz. Bu yüzden çok dilli TYPO3 web siteler
çözümler konusunda uzmanımız.

2005'ten beri bizim web sitesi projeleri için sadece TYPO3 kullandık
ve şimdi tüm TYPO3 hizmetleri veririz.
Biz sağlayabilir:
- TYPO3 web sitesi şablonları
- Özel TYPO3 web sitesi geliştirme
- TYPO3 uzantıları
- TYPO3 eğitimi
- TYPO3 danışmanlık
- Web hosting TYPO3 için optimize

Peter
--
Peter Murray
Partner & CEO / Ortak ve Şirket Müdürü

  Vista Interactive Bilgi Teknolojisi ve Medya Ltd. Şti.
  http://vista-interactive.com

  Tel: +90 232 483 25 35 Mobile:+90 533 495 97 37 Skype: peter.murray

Build your TYPO3 website with a head start from http://EkspressWeb.com