[TYPO3-UG Turkey] TYPO3-UG-Turkey Digest, Vol 21, Issue 1

Peter Murray peter at vista-interactive.com
Fri Apr 30 16:37:11 CEST 2010

Merhaba Serkan

Senin hosting ile kimdir? Belki O ile yeni TYPO3 versiyon yükleyebilirin.

Belki Quixplorer extension ile yeni TYPO3 versiyon yükleyebilirin.

Hala problem olsa bize bir Admin login verin ve yardım edeceğiz.

Regards,
Peter
--
Peter Murray

Vista Interactive Ltd. Şti.
Ortak ve Şirket Müdürü
Partner & CEO

http://vista-interactive.com

Mobile: +90 533 495 97 37
Skype: peter.murray

Şencan Sok. No:13/B Narlıdere 35320 İzmir, Türkiye
Tel: +90 232 238 98 28 Fax: +90 232 238 84 48
--