[Typo3-UG Turkey] Typo3 kurulumu

Ercan Karadeniz ercan_karadeniz at hotmail.com
Fri Oct 26 15:46:53 CEST 2007

Merhaba Mahmut,

haklisin kurulum video ssh üzerinden kurulumu anlatiliyor. Fakat ayni video icerisinde senin sordugunu sorunun cevabi da mevcut.
Benim bildigim kadariyla ssh giris olmasi sart typo3'ü kurmak icin. Cünkü kurulum sirasinda bir kac symbolic olusturmak gerekiyor.
Fakat yaniliyor olabilirim!

Soruna gelince:
...olan install tool u nasıl kilidini acarim?
=> bunu daha önceki mailimde sölyemistim. typo3conf dizini altina "ENABLE_INSTALL_TOOL" adinda bos bir dosya olusturman gerekiyor.

Iyi calismalar...
 Ercan Karadeniz

Date: Fri, 26 Oct 2007 16:34:38 +0300From: mahmutmicoz at gmail.comTo: typo3-ug-turkey at lists.netfielders.deSubject: Re: [Typo3-UG Turkey] Typo3 kurulumu
Merhabalar, oncelikle oradaki kurulumu putty ile yapıyor, ben ise putty olmadan ftp yardimiyla kurmaya calisiyorum. ben sadece bu kurulum sırasındaki kilitli olan install tool u nasıl kilidini acarim? bu konuda yardımcı olursaniz sevinirim.
TESEKKURLER