[TYPO3-UG Romania] Certificare TYPO3

Calin Borz calin at reea.net
Tue Dec 14 09:44:18 CET 2010

Buna la toata lumea de pe lista.
Am fost la examenul de Crtificare de la Viena.

Chestia mai importanta care intereseaza TYPO3 UG Romania este
urmatoarea: cei de la TYPO3 Association ne-au spus ca sunt interesati sa
vina la un examen de certificare care sa se tina in Romania daca vor fi
cel putin vreo 5-6 interesati.

Noi am fost 11 oameni, asa ca se pare ca nu e valabil cum am zis la
conferinta de la Cluj ca trebuie sa fie minim 20 de persoane.

Asa ca trebuie sa luam legatura cu cel care a fost la Viena la
certificare, ca asa ne-a zis si sa se stabileasca o data de concurs,
daca vor fi oameni interesati.
S-ar putea ca raspunsul lor sa fie mai lent, pentru ca a zis ca acum nu
mai lucreaza pana dupa Revelion, si ei oricum se pregatesc de T3BOARD.

O zi buna la toata lumea

Calin Borz
Project Manager Typo3 REEA - Piata Republicii nr.41
calin at reea.net
www.reea.net
typo3.reea.net

www.borz.ro - Pagina personala