[TYPO3-UG Norway] TemplaVoila og Css meny - horisontal dropdown

Per Inge Håland pihaaland at yahoo.com
Mon Nov 16 23:52:46 CET 2009

Hei, har kopiert en css meny fra listmatic,
http://css.maxdesign.com.au/listamatic2/horizontal04.htm
Har satt opp ts script til å legge inn de rette id og klasser.

Dette virker som det skal i Firefox, men problemet opppstår i IE8

Det virker som det skal når jeg har html templaten med en meny generert
fra typo3. samt link til css med styling, men når jeg legger denne opp i
TemplaVoila, vises ikke nivå 2 på menyen. Dette skal være en dropdown på
en horisontal meny.

Er det noen som har erfaringer med dette?

mvh
Per Inge Håland