[Typo3-UG Norway] ang. typo3 i Norge

Erik Svendsen erik at linnearad.no
Tue Jan 24 17:06:14 CET 2006

Hei Runar,

Det er nok en del brukere i Norge. Dessverre for få etter min mening. Men
ønsker du hjelp anbefaler jeg å bruke den engelske nyhetslisten. Rett og
slett fordi det der er en stor brukergruppe, og faktisk er det også slik
at de fleste av oss norske brukere frekventerer den oftest. Anbefaler også
at du bruker en nyhetsleser.

Faktisk kan du regne med å finne svar på det meste ved å søke i nyhetslisten,
eller ved hjelp av Google.

Aktiviteten på den norske listen er også lav fordi dette primært ble etablert
som en usergroup liste, og norsk usergroup har vel neppe hatt noen aktivitet.

Hilsen
Erik Svendsen
www.linnearad.no