[Typo3-UG Norway] Linker til plugin elementer?

Grunde Løvoll grunde at freecode.no
Mon Oct 31 14:50:46 CET 2005

Hei,

jeg har laget en ny dokument type vha. en plugin i Typo3. Jeg har basert
meg på Kaspers CD-collekjon eksempel og pluginen har bla. et text område
som kan editeres vha. rte editoren.

Men jeg har et stort problem. Jeg ønsker å kunne linke til andre plug-in
"dokumenter" vha. link mulighten i rte editoren (andre CD'er i Kaspers
eksempel). Men slik det nå er gjort får jeg det ikke til. Når jeg setter
inn en link i editoren kan jeg bare velge: eksterne linker, pages
(inkludert std. page elementer) og mail. Mens jeg ønsker å kunne linke
til "single view" elementer fra min ekstensjons tabell.

Noen som har aning om hvordan dette kan gjøres?

Mvh.
Grunde