SV: [Typo3-UG Norway] Noe aktivitet her eller ?

Brynjar Thorgersen Nyborg brynjar at kosin.no
Mon Sep 13 08:28:28 CEST 2004

Jeg hadde faktisk nesten glemt at jeg var påmeldt denne listen ettersom
det ikke var noe aktivitet. Jeg vil så absolutt mene at et bedre
supportapparat med mailingliste og forumside ville vært en styrke for
typo3. Det er vel en av de få ulempene med typo3 slik det er nå at det
er få om noen kanaler der man kan få support utenom dokumentasjonen.