[TYPO3-UG Italy] hosting

Cesare Mulas mulascesare at gmail.com
Thu Jun 5 20:19:31 CEST 2014

a prima occhiata la versione di typo3 installabile è la 6.1.7
per la gestione immagini ha:

Thumbnailer

The Thumbnailer allows you to view a small (thumbnail sized) version
of any images in a directory on your site.

Image Scaler

The Image Scaler allows you to change the size of an image on your site.

Convert Image Format (jpg,gif,bmp,etc)

The Convert Image Format function allows you to change the format of
an image to another file type. Such as changing a .jpg to a .bmp.

inoltre fa la possibilità di modificare il file php.ini senza problemi.
non ho ancora trovato nulla sui dati di php.
saluti
Cesare m.