[TYPO3-UG Hungary] Re: Kezdjem ellrl?

Kovács János atomjani at gmail.com
Tue Feb 23 16:43:01 CET 2016

Typo 7.6.3 verzióját raktam fel.
Igazából újrahúztam a rendszert.
Felraktam a The official Introduction Package-t, amit a template rendszerével jónak tartok. Sikerült SEO barát url-t beállítanom a real Url segítségével.
A Typoscript-re is kezdek rájönni. Annyit meg tudtam csinálni, hogy egy feliratkozó form js scriptjét sikerült beraknom.
Rájöttem, hogy az olyan új feltelepÍtett modult, ami valamit hiányol és ezért a Typo3 használhatatlanná teszi, azt a typo3conf/PackageStates.php fájlban tudom inaktiválni.