[TYPO3-UG Hungary] segítség

Buday Bence bencuss at gmail.com
Wed Mar 31 13:08:31 CEST 2010

Szia,

Az a gond, hogy nincs kiválasztva TO (template object) az oldal
tulajdonságai között. Mint ahogy írja is :)

A teendő:
Hozd elő az adott oldal tulajdonságait (legegyszerűbb, ha a page
tree-ben (List modul) ballal egyet kattintasz az oldal IKONjára, majd
kiválasztod az edit menüpontot) és keresd meg az a legördülő menüt,
ahol Data Structure illetve Template Object választható az oldalhoz.
Ez tulképp azt határozza meg, hogy milyen sablont használjon a
TemplaVoila a frontend rendereléshez. Keress valami ugyanolyat, vagy
hasonlót a template objecthez a menüből, mint ami a data structure
(ami vélhetően ki van választva). Ezek a dropdown menük valahol ott
lesznek egy tabon (vagy régi T3 esetén nem tabon) a page propertyk
között. Ha kiválasztottad a megfelelőt (és nincs több gond...),
működni fog az oldal.
A TemplaVoila modult akkor használd, ha valamelyik XML-t vagy DS/TO
rekordot akarod módosítani (itt, mint mondtam, csak választani kell
közülük az oldal számára egyet).

Sok sikert, üdv,

B.