[TYPO3-UG Hungary] segítség

Buday Bence bencuss at gmail.com
Thu Apr 1 14:45:07 CEST 2010

Erre való a typoscript template-nek az a két sora, hogy

plugin.tt_products.templateFile = valami
plugin.tt_products.code = LIST

A jelentése az, hogy azon az oldalon, ahol ez a template található, a
tt_product plugin elemekhez a megadott fileban található megadott kódú
(LIST) template-et fogja használni.

Üdv

B.