[TYPO3-UG Hungary] segítség

Buday Bence bencuss at gmail.com
Thu Apr 1 11:06:31 CEST 2010

Hi,

Mégegyszer: nem oldal propertyk között keresd, hanem content element
(pagecontent) propertyk között. Az adatbázisból kiszedted, hogy home
page, eddig jó. Válaszd ki a List modult és a home page-et a page
treeből. Ne ikonra kattints, csak rá a nevére. Bejön, hogy milyen
rekordok vannak az oldalon. Keresd a Pagecontent rekordok között azt,
aminek az id-ja 3. Az, hogy mindezek az id=1 oldalon vannak, ne
zavarjon :) Külön id-ja van oldalaknak és pagecontent rekordoknak. Ez
az élet rendje :)
Ha megvan a 3mas id-jú pagecontent rekord (ne az oldal ikonjára vidd
az egeret, hanem a content rekord ikonjára), akkor annak a sorában
nézd a ceruza ikont és ott lesz a TO.

Üdv

B.